Klachtenregeling

Wij doen onze uiterste best om kwalitatieve goede hulp te bieden. Hoewel wij er vanuit gaan dat een ieder zich vrij voelt om een klacht te delen met ons, willen we je toch op het volgende wijzen.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, ook wanneer je onverhoopt niet tevreden bent over onze zorg, zijn wij aangesloten bij verschillende instanties en bestaat de volgende procedure.

Quasir

Elke klacht wordt in eerste instantie schriftelijk gemeld. Zo wordt deze mondeling bespreekbaar. Mocht dit uiteindelijk niet het gewenste effect hebben, dan kunt u terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie waarbij wij zijn aangesloten, namelijk Quasir.

Stichting Zorggeschil

Een tweede mogelijkheid wanneer de klacht nog niet is opgelost om deze te melden bij Stichting Zorggeschil.

NIBIG en de WKKGZ

Elon is via het NIBIG aangesloten bij bovengenoemde instanties. HiermeeĀ  wordt voldaan aan de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in de Zorg).