We begrijpen goed dat u vragen heeft over de voortgang van de behandeling van uw kind bij Elon ten tijde van Corona. We informeren u graag over onze werkwijze.
COVID-19 - Richtlijnen voor cliënten
De behandeling kan face-to-face doorgaan
We doen er alles aan om u en uw kind zo goed mogelijk te blijven helpen. We doen dit door door altijd de laatste adviezen op te volgen van de overheid en het RIVM.
Wij verwachten daarbij van u dat u deze regels uiteraard ook opvolgt.
- Handen wassen bij binnenkomst
- Wij schudden geen handen
- Volwassenen houden 1,5 meter afstand
- Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
- Gebruik papieren zakdoekjes
- Bij luchtwegklachten, verkoudheid, verhoging of koorts blijft u thuis en test u indien nodig. De afspraak kan dan eventueel wel online doorgaan in overleg met u. Als u 24 uur klachtenvrij bent kan er weer een nieuwe afspraak voor face-to-facecontact worden gemaakt.
Brengen en halen van kinderen
- Het kind wordt door 1 ouder gebracht
- In Rotterdam wordt de wachtkamer tot nader bericht niet gebruikt. Het kind wordt bij de deur gebracht en gehaald.
- In Delft is de wachtkamer aangepast (er zijn minder stoelen om de 1,5 meter te garanderen.Er is schoonmaak naderhand en overleg met andere huurders over afspraken)
- Wij serveren momenteel geen koffie/thee voor de ouders vanwege de hygiënemaatregelen
- Als de therapeut ziekteverschijnselen heeft of iemand uit haar gezin, dan kan de therapie niet door gaan. Wel is het wellicht mogelijk om de behandeling via Jit-si voortgang te laten vinden, wij zullen u hier dan persoonlijk over informeren en met u overleggen.
Wilt u meer informatie over ons protocol en het opschalen van de zorg? Download dan ons protocol.